۱۰ پاسخ

منم بستری شدم ظهر یکم خونریزی کردم ولی بعد اون تاالان همه چیزم اوکی بود انشالله شمام خوب باشی همه چیزت

انشالله که خیره گلم استرس نگیرمیدونم سخته ولی سعیتو بکن بخاطر نی نی

اگر یک درصدم‌خدا نکرده زایمان کردی اصلا غصه نخور دختر خاله شوهرم ماه پیش ۳۲هفته زایمان کرد بچهشم دوهفته تو دستگاه موند

نگران نباش منم دقیقا بستری شدم تو همین ۳۲هفته بخاطر همین میگن هشت ماه رو باید مواظب بود ..سولفات میگیری آمپول میزنن بهت خداروشکر رد میکنی منم خیلی ترسید الان دیگه نزدیکا زایمانمه تا ۳۶هفته رو رعایت کن تا بعسلامتی زایمان کنی

امیدوارم نی نیت سر تایم دنیا بیاد😍♥

عزیزم چیشده چرا بستری؟
نترس تا خدا نخاد چیزی نمیشه منم تا اینجا چهار بار بستری شدم

ایشالله که خدا کمکت کنه

به امید خدا که همچی به خوبی پیش بره برات عزیزم

چیشده مگه

انشالله هیچی نمیشه میری خونت

سوال های مرتبط