۴ پاسخ

عزیزم علائمت چی بود

من فشارخونی ام ولی دفع پروتیین نداشتم تا حالا. بستگی داره دفع پروتیینت چقد باشه. شما دفع پروتیین دارین؟

بسیار بسیار خطرناکه و باید تحت نظر باشی

بر من لب مرز بود امروز باز بعد سه هفته آزمایش تکرار کردم
دیگ نمی‌دونم اگ باز داشته باشم چه کار کن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۵ ماهگی