کیا دفع پروتئین دارن و دفعتون عددش چنده؟

۳ پاسخ

خانومایی که بدون علامت دفع پروتیین داشتین از کجا فهمیدین دفع دارید؟میگن علامت اصلیش فشار خونه

منم ۱ماه میشه دفع پروتیین دارم حالا نمی‌دونم بهتر شدم یا نه برای من۲۲۰ بود نمک حذف کردم و آسپرین و منیزیم داد دکتر

من
۱۴۸۷
الان بستری هستم تو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۵ ماهگی