سلام مامانا
من بی بی زدم
فک کنم مثبته درسته؟

تصویر
۱۸ پاسخ

مبارکه برو ازمایش

بهش دل نبند روز ۱۰ هنوز اثر امپول هست انشاءالله بارداری ولی اگخ میخوای مطمئن بشی ازمایش بده نه بی بی چک

خوشحالم برات

اره عزیزم😍

مثبته مبارک باشه

امپول ازادسازی زدی؟

سلام.۱۴روز باید ازتزریق آمپول آزاد سازی گذشته باشه

مبارکه

بله.

خیلی زود زدی عزیزم ده روز ب پریودت مونده هنو

انگار سیاه خطه

آره عزیزم مبارکه

مبارکه

مبارکت باشه عزیزم

اره مبارکع

بله گلم مبارکت باشه

ارره مبارکههه❤

مثبته

سوال های مرتبط

مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان جوجوممد🤰👼 مامان جوجوممد🤰👼 ۶ ماهگی
مامان 🌙لین جون👧🏻🎀 مامان 🌙لین جون👧🏻🎀 ۲ ماهگی
مامان 🧑‍🤝‍🧑 مامان 🧑‍🤝‍🧑 هفته هشتم بارداری
مامان نوید♡ مامان نوید♡ هفته نوزدهم بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری