سلام دوستان چه علائمی داشتین که سرکلاژ شدین
من هفته بیستم هستم طول سرویکس 31بود خیلی فشار توی دهانه رحم دارم زیر دلمم درد میکنه یکم نگرانم
من ۱۵ هفته شدم
من هفته ۲۲سرکلاژ شدم
میرحسینی ۲۲ میلیون
پساری هم گذاشتم ۸ تومن
من۲۲ هفته بودم
من ۲۴ هفته عزیزم
من امروز ۱۹ هفته شدم آنومالی گفتن طول سرویکس کمه دکتر گفت دوشنبه سونو بده اگه کم بود بعدش سرکلاژ کنم
من ۲۰هفته بودم
بیست هفته و سه روزم هست دکتر گفتن سرکلاژ میخواستم ببینم تو این هفته یا هفته های بیشتر کسی تجربه داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.