۹ پاسخ

سلام دوستان چه علائمی داشتین که سرکلاژ شدین
من هفته بیستم هستم طول سرویکس 31بود خیلی فشار توی دهانه رحم دارم زیر دلمم درد میکنه یکم نگرانم

من ۱۵ هفته شدم

من هفته ۲۲سرکلاژ شدم

میرحسینی ۲۲ میلیون
پساری هم گذاشتم ۸ تومن

من۲۲ هفته بودم

من ۲۴ هفته عزیزم

من امروز ۱۹ هفته شدم آنومالی گفتن طول سرویکس کمه دکتر گفت دوشنبه سونو بده اگه کم بود بعدش سرکلاژ کنم

من ۲۰هفته بودم

بیست هفته و سه روزم هست دکتر گفتن سرکلاژ میخواستم ببینم تو این هفته یا هفته های بیشتر کسی تجربه داره؟

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لطف خدا مامان لطف خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری