فکرکنم این هفته پساری میزارن سرکلاژ هفته های پایینتر انجام میدن حالا بازم بستگی ب دکتر داره
باید ببینی دکتر انجام میده چون ریسکش بالاست اگ نشد پساری بذار استراحت مطلق باش
اره بعضی دکترا ۲۴هفته هم عمل میکنن
من ۲۳ هفته سرکلاژ کردم
من تو ۲۰ هفته ولا
ولی مراقبت بعد سرکلاژ خیلی مهمه بار سنگین بلند نکنی خم راست نشی زیاد فعالیت نکنی در حد سبک کارای شخصی
بببن اصلا تو عمل هیچی نفهمیدم اومدم خونه نه تو بگو یه ذره سوزش خارش اصلا نداشتم یعنی هیچی خیالت راحت طول سرویکست چنده ؟
برا من ۲۲هفته انجام دادن دکترم میگفت اگه بعد۲۴هفته پساری میزارن
نه اصلا
عزیزم تا ۱۸ هفته سرکلاژ میکنن الان پساری میزارن که خیلی راحت تره
نه گلم الان بچه بزرگ شده خطرناکه
من ۲۰ هفتمه نوشته بود برم عمل
عفونت شدید داشتم الان دارواستفاده میکنم رفع شه برم سرکلاژ
ریسکش بالاست .مگه دکترت قبول کنه.
چرا هفته پایینتر انجام ندادی .
من تو هفته ۲۰ انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.