نظرتون درمورد سونوگرافی دی دکترعابدین زاده چیه؟؟

۲ پاسخ

چقد داری این سونو اون سونپ میپرسی ببین دکترت کجا میگیه برو دیگ! الان همه سونو گرافی ها خوبن دیگ دختر

من میرم خوبه راضیم، دکترش خوش اخلاقه همه چیو بررسی میکنه و اجازه فیلمبرداری هم میدن

سوال های مرتبط

مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان nil مامان nil هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهـــربون💖💖💖 مامان مهـــربون💖💖💖 ۸ ماهگی
مامان ابرا 🩷 مامان ابرا 🩷 ۹ ماهگی