نظرتون درمورد اسم پرنیا چیه؟

۶ پاسخ

اسم قشنگیه ولی یکم قدیمی شده، برای دهه هفتادیاست، باز هرچی نظر خودتونه عزیزم

قشنگه

قشنگه ولی سلیقه من نیست

هرچی به دل خودت زیباس بزار. به نظر من قشنگه

قشنگه

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان nini🩷 مامان nini🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان مهـــربون💖💖💖 مامان مهـــربون💖💖💖 ۸ ماهگی
مامان ابرا 🩷 مامان ابرا 🩷 ۹ ماهگی
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان nil مامان nil هفته بیست‌وچهارم بارداری