نری بهتره
استرس داره
سلام خانم ها
ببیند بی بی چک من مثبت
بستگی به شرایط خودت داره و رانندگیت من سر پسرم تا ماه ۹ رانندگی کردم شکمم چسبیده بود به فرمان
من هرجا میرم با ماشین میرم
خیلی از خانمای باردار بخاطر شرایط کاری تا خود ماه ۸،۹ روزی چند ساعت رانندگی میکنن ک ب محل کارشون برن و برگردن
تو ماه های پایین ایرادی نداره عزیزم
من که همیشه پشت فرمونم
سللم من رانندگی میکنم طولانی مدت نه برا پشتت یه بالش درس کن کوچک و نرم باشه بزار پشتت خالی نباشه رانندگی کن
بهتره نکنی
البته مسیرت کوتاه باشه اشکالی ندارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.