خانوما گوشی زیاد دستت بگیری خطرناکه تو بارداری؟

۱۰ پاسخ

من رفیقم گوشیمه🙄

خیر ثابت نشده از نظر علمی
ولی بهتره احتیاط بشه
توی محیط های فلزی مثل ماشین هم اصلا نت استفاده نکنید

خطرناک ک میگن هست ولی ما استراحت مطلقیا دیگ سرگرمی جز این گووشی نداریم ک ، دلخوشیمون همین گوشیه 😕

من که دائم دستمه🫢

منکه ۲۴ ساعت خدا دستمه

میگن بده ولی تو شهر غریب اونم بی کس اونم استراحت مطلق ب نطرت گوشی نباشه ادم چیکار میتونه بکنه همینجوریشم روزها انگار سالی طول میکشه ک تموم بشن🥲🥹

آره یه امواجی داره برای جنین ظرر داره اینو دکترم به من گفت

بله عزیزم

نمیدونم من که میگیرم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان وانیل کوچولو مامان وانیل کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری