من رفیقم گوشیمه🙄
خیر ثابت نشده از نظر علمی
ولی بهتره احتیاط بشه
توی محیط های فلزی مثل ماشین هم اصلا نت استفاده نکنید
خطرناک ک میگن هست ولی ما استراحت مطلقیا دیگ سرگرمی جز این گووشی نداریم ک ، دلخوشیمون همین گوشیه 😕
من که دائم دستمه🫢
منکه ۲۴ ساعت خدا دستمه
میگن بده ولی تو شهر غریب اونم بی کس اونم استراحت مطلق ب نطرت گوشی نباشه ادم چیکار میتونه بکنه همینجوریشم روزها انگار سالی طول میکشه ک تموم بشن🥲🥹
آره یه امواجی داره برای جنین ظرر داره اینو دکترم به من گفت
بله عزیزم
نمیدونم من که میگیرم
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.