خانما راسته زیاد نباید تو بارداری گوشی،دست بگیریم

۴ پاسخ

راسته ولی من ک از قبل بیشتر تو گوشی م

من یکسره سرم تو گوشیه

من که میگیرم اخه دیگه چیکار کنیم حوصله ادم سر میره

نمی‌دونم سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🤲🏻🩵.. مامان فسقلی 🤲🏻🩵.. هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری