خانمها راسته میگن خانم باردار نباید زیاد گوشی دست بگیره؟

۴ پاسخ

منک همیشه دستمخ

اره میگن خوب نی ولی شیطون نمی زاره

من همه ش دسته 🥲

اره امواج داره مضره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🥺🫀 مامان جوجه🥺🫀 هفته نهم بارداری
مامان فسقلی 🤲🏻🩵.. مامان فسقلی 🤲🏻🩵.. هفته بیست‌وچهارم بارداری