مامانا راسته میگن بادوم زمینی بده نباید بخوری

۷ پاسخ

بدنیست فقط‌بعضیا بهش حساسیت دارن

فک کنم چون تاثیر رو تیروئید می‌زاره برا این میگن

اره بده میگن

واقعا؟؟؟من اووونقد میخوردم اوایلش🤣🤣

گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17

میگن بده ولی موندم چطور کره بادام زمینی بد نیست🥲😂🤷‍♀️

دکتر به من گفت کره بادوم زمینی بخور واسه تشکیل قلب اولای حاملگیم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری