سلام قشنگا
میگم رانندگی تو بارداری مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

بهتره ک نشینی چون شاید اتفاقی بیوفته بترسی
وگرنه مشکل دیگ ای نداره

وووووای منیرههههه

من ک تا آخرش نشستم

سوال های مرتبط

مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان حامین مامان حامین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان وانیل کوچولو مامان وانیل کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری