۸ پاسخ

اره فهمیدم 😅

نه بابا ضرر نداره اتفاقا من خیلی خوردم

خانوما من 21روزه پریود نشدم البته بعضی وقتا پیش اومده برام راستش هنوز بیبی چکم نزذم اخه همسرم ت ازمایش گفتن اسپرم نداره ولی پاهام مخصوصا راستم ورم کرده

سلام عزیزم تو ایتا یه گروه گهواره زدیم برای استفاده ازتجربیات همدیگه ویکم سرگرم بشیم دوست داشتی بگو دعوتت بدم

بخور كلي هم خاصيت داره به خاطر گوشت و حبوباتش نوش حونت
چ هوس كردم يه قاشق اضافه تر از طرف من بخور😋

نه عزیزم از من به شما نصیحت همه چیز بخور اما زیاده روی نکن هرچیزی به اندازه کم اصلا مشکلی نداره

به نظرت تند نیست ؟ به نظرم تندی که داره ممکنه خوب نباشه

زعفرون داره ضرره کلا

سوال های مرتبط

مامان محسن و حسین 🩵 مامان محسن و حسین 🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناهم🫀 مامان پناهم🫀 هفته هفتم بارداری
مامان Sasa مامان Sasa هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری