خانما سرویس حمام بخرم بهتره یا وان تکی ؟؟

۱۴ پاسخ

من سرویس گرفتم ولی کلا استفاده نکردم

سرویس گرفتم

وان تاشو

منم تک میخام بخرم

من آسانشور خریدم
طبق تجربه ی بقیه، وان و سرویس خرج اضافه اس

همون وان هم بدردم نمیخوره 😁

وان تکی. بگیر البته. الان همون وان تکی ها هم. سرویس شون. اومده خیلی نازه

بنظرم سرویسش بهتزه

من جدا گرفتن یه تشت گرفتم یه کاسه یه افتابه و یه لگن

من یه وان تاشو خریدم که جا کم بگیره

سرویس نگیر الکیه هم جاگیره هم پول اضافه اس هیچ کدوم استفاده نمیشه

من سرویس تاشو خریدم ۵ تیکست

من ی وان ازین تاشو ها خریدم

منم موندم چ کنم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم💓 مامان دخترکم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری