دوستان سرویس وان حموم نوزادی کاربردیہ یانہ

۱۷ پاسخ

من سرویس نخریدم فقط یدونه وان خریدم ☺️

من فقط ی وان خریدم با یه آسان شورش همین

به هیچ دردی نمیخوره الکی فقط پول دادم

واجب نیست ولی من خریدم

خوده وان که جزو واجباته

نه نیست

توش پر از ات اشغاله هیچکدوم کاربردی نیس بجز وانش

همشو نخر فقط یه وان جدا بخر ک بچه رو راحت تر بشوری و تمیز باشه

من وان تاشو تک گرفتم ۴۸۰۰
بعدش پشیمون شدم😅😅
اگ خواسی بگیری همون پلاستیکی ها بگیر قیمت مناسب تره همه چی هم داره
ولی درکل بنظرم لازمه اخه تا کی بچه رو هی میخای بذاری رو پات بشوری اونجور مطمن تره

نه نیست منم نگرفتم

منک نخریدم

من قیمت گرفتم ۲ ملیون و ۶۰۰ بود دیگه نگرفتم فقط یه لگن و افتابه کوچک و یه کاسه کوچک میگیرم

یه وان تاشو خوبه که به کار میاد

منم وان تک میخرم

والا من گرفتم دیروز وان خودم شکست اینقدر گرون شده نمیشه خرید بازم میگم مال بچه هست از اون بعدا ک بزرگ شد میشه استفاده کرد 😂

واجبه بچه رو کجا می خوای حموم بدی؟؟
قصری هم داره که بعداً بخوای از پوشک بگیریش نیازت میشه.

من دخترم 7 سالش هنوز داره همونو استفاده میکنه

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلاییام مامان جوجه طلاییام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 ۲ ماهگی
مامان کیاشا👑🩵 مامان کیاشا👑🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی