من که برا سیسمونی اولمنخریدم ... اونقد نیاز نیس بخصوص اولاش ...تا ۲/۵ سال یه شستشوی سریعه و بیان بیرون ..
من تاشو گرفتم جا گیر نیس
سلام من هم وان نخریدم چون حمام کوچیک بود و دست و پا گیر از اولم هم از ترس اخلاق شوهرم هیچ کس جرات نکرد ببرتشون حموم خودم اوایل با شلوار میشستم رو صندلی میشستمشون الان دیگه یه تنظیف میذارم رد پام میشورمشون
اصلا سر پسرم وان نیازم نشد. به نظرم اضافهست.
من وان و توری وان خریدم فقط شما اگر سه قلو داری فکر کنم سبد لباس چرک هم نیازت بشه
سرویسشو بخری بهتره تا تک تک
ما ک برا خواهرم خریدیم
من سرویس وان و تور وان خریدم با نظرم خیلی به درد بخوره مخصوصا اگ خودت بخوای حمومش کنی میزاریش روی تور راحت میشوریش
سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
خیلی سریع به دستت میرسونم
چون هر روز ارسال دارم
رضایت همه مشتریم هست
ایدی روبیکا
nini_heed1
وان اصلا به کار نمیاد
من سرویس اینا نخریدم به نظرم همش اضافه یه وان تک ساده خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.