۶ پاسخ

تا ۵ماهگی ضروریه من یادمه برادختراولیم

من شنیدم میگن تا وقتی غذا کمکی شروع بشه

توبیداری ک بایدبگیری حالاها ولی توخواب ازسه ماهگی نگیر

تا بچه یاد میگره بشینه

معمولا تا ۵ ماه

تا وقتی ک اثرات رفلاکس و کولیک نینی کمرنگ شه

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱۴ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان آرن كوچولوم☺️ مامان آرن كوچولوم☺️ ۱۴ ماهگی