خانما میشه بگید جواب آزمایش انتی من چجوره؟

تصویر
۸ پاسخ

خوبه جواب عزیزم

بتا بالای 40
ومام بالای یک دختره

تو سونو جنسیت میگه احتمال نداد بهت؟

جنسیتشو بهت گفته؟

این یکی هم هست

تصویر

من پا درد دارم کمر درد درد پریودی احتمالن سقط میشه بخدا خسته شدم 😔

کامل نیست ک مشخص باشه . نمودار هاشو بذار. جنسیت بهت گفت؟

عزیزم هزینه سونو آنتی چقدره

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان یه دونه قند مامان یه دونه قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یه دونه قند مامان یه دونه قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یه دونه قند مامان یه دونه قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یه دونه قند مامان یه دونه قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقل خانم🩷 مامان فسقل خانم🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان هديه زهرا مامان هديه زهرا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری