۱۱ پاسخ

برو احسان يزدان‌پناه
سریع بت میگ ۱۰۰ درصدی

من رفتم ابولفضل نظری روبه رو هتل پارس
کارش عالیه هرچی بگه همونه

من ۱۱هفته رفتم پیش احمد کاویانی ۹۹ درصد گفت پیر وپسر بود

من رفتم دکتر احسان یزدان پناه هم بارداری اولم که دختر بود و هم الان که گفتن پسره

هفته ۱۸بارداری قطعی میگن

اگ پسر باشه تو همون اول میگن احتمال پسر

بطور قطعی نه. اما اکثرا درست حدس میزنن. من رفتم پیش دکتر نعمت الهی گفت دختره و بعد مشخص شد که دخترم هست

دکتر یزدان پناه و سید رضا حسینی هر دو خیلی دکتر خوبی هستن و هر دو جنسیت رو در غربالگری اول دقیق میگن ..
من خودم پیش سید رصا حسینی رفتم

بعضیا تقریبی میگن ولی قطعی نیست.من رفتم ادیب و درست هم گفت

من رفتم یزدان پناه اره همون اولی درست گفت.

سلام اگر پسر باشع احتمال اینکه درست بگن هست ولی قطعی نیس

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سودا کوچولو😘 مامان سودا کوچولو😘 ۲ ماهگی
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری