۵ پاسخ

من ۲۹ و ۱
۱۱۰۰ بود نی نیم،یعنی ۱۸۹ گرم کمتر از نی نی شما
۳۲ هفته و ۲ روز رفتم شده بود ۲۳۰۰
نگران نباش رشد میکنن💚

خوبه کم نیست

وزنش نرمال ‌کم نیس عزیزم

اونقدرا کم نیست جبران میشه
پروتئین و میوه و حلیم و آبگوشت خوبه

منم نشستم تونوبت سنوم الان ببینم چقدره

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری