حالت تهوع بعد معاینه طبیعیه

۴ پاسخ

معاینه تحریکی چیه دگ

احتمالا استرس یا ترس داشتی فشارت افتاده

من چند روز دگ میرم پساری دارم دکتر برام درش بیاره گف معاینه هم میکنم
خیلی مینرسم از دردش و اینکه زایمان کنم خدایی نکرده

معاینه خیلی درد داشت؟

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 ۱۰ ماهگی
مامان سیداحمدرضا مامان سیداحمدرضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 روزهای ابتدایی تولد