حالت تهوع طبیعیه؟؟؟

۷ پاسخ

بخاطر مشکلات گوارشیه.منم دارم😪

معلومه که طبیعیه
ولی من هنوز حالت تهوع ندارم به نظرتون این طبیعیه؟😂

صدرصد من هنوز ک هنوز دارم

عزیزم حتما فشارت رو چک کن اکر نرماله که مشکلی نیست اگر بالاست حتما با دکترت در میون بزار

دقیقا منم دارم بعضی موقع ها بالا هم میارم تااین حد

چن هفته ای دقیق ؟ زمان زایمانتو گفته دکتر ؟

بله که طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۲ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۳ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان سیداحمدرضا مامان سیداحمدرضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان بچه منه مامان بچه منه ۲ ماهگی