واسه وزن جنین کی باید بریم❌❌❌❌❌

۱۰ پاسخ

بهترین وقت ۳۲ ۳۳ هفتس

من ۳۰ هفته رفتم. بین ۳۰ تا ۳۲ خوبه بری

من ۳۲ هفته رفتم

دکتر ب من گفت۲۹هفته

دکترم ۲۹ هفته نوشت

۳۲ هفته من رفتم

دکترت مینویسه

از بیست و هشت هفته تا سی و دو هفته ولی پزشک من گفت سی و دو هفته برو منم فردا یا پس فردا میرم

از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته وقت داری بری

۳۲به بعد هست

سوال های مرتبط

مامان فینگیل خان مامان فینگیل خان ۱۱ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان اِلارا💖 مامان اِلارا💖 ۱۰ ماهگی
مامان نور 💫 مامان نور 💫 ۱۱ ماهگی
مامان آرشا🩵 مامان آرشا🩵 ۵ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری