بالاخره منم سنووزن رفتم

تصویر
۹ پاسخ

نه خوبه الان 30 هفتشه 1400 هست تا یه فته دیگه میشه 1600. مال منم 1668 بود دکترم گفت خیلیم خوبه

ماشاءالله نامخدا وزنش عالیه عزیزم انشاءالله به سلامتی باشه

من 28 هفته و3 روز رفتم سنو وزن 1520بود
الان هفته دیگه دوباره هم میخوام برم ک 34 هفته میشم

برا منم همین بود دقیق

فکر کنم کم باشه برا هفته شما

بسلامتی عزیزم

کم نیست وزنش ؟؟؟

سی هفته ۱۴۲۴گرمه دکترت چیزی نگفت

ایجوونم نینی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی
مامان مامان جیگروک مامان مامان جیگروک هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی