خانما۳۱هفته ودوروزخوبه برم سنووزن

۸ پاسخ

منم دیروز دقیق ۳۱ هفته و ۲ روز رفتم

آره من ۳۰هفته و ۲روز رفتم

زوده بنظرم

بزار 32کامل برو بنظرم

اخه ۲۲اون ماه ک رفتم دکتربرامراقبت گفت که ۳۱هفته اینطوریابیادوباره حالانمیدونم براوزن یامراقبت

من ۳۱ رفتم ولی دکترم گفت بهترین تاریخ ۳۲ هفته کامله

اره خیلی خوبه زمانش برو

اره برو

سوال های مرتبط

مامان مامان جیگروک مامان مامان جیگروک هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیلین ..کیان❤️ مامان آیلین ..کیان❤️ ۱۰ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۶ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان چيپل كوچولو🐣 مامان چيپل كوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری