سلام مامانای گلم سنووزن کسایی که رفتین چقدرمیگیرن

۸ پاسخ

والا من یجا رفتم ۱۳۰۰
گرف
یجا رفتم ۸۰۰گرف
توو این مملکت هرکی هرچقد زور داره میگیره

من قراره چهارشنبه برم
منشی سونو گفت با بیمه ۴۵۰

۷۰۰ آزاد

آزاد ۶۴۰

538بود

۶۵۰ازاد

۸۰۰ازاد

500تومن

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۶ ماهگی