سلام مامانها سنووزن ازچندهفتگی رفتین؟

۴ پاسخ

من ۲۹ و۶روز رفتم

امروز رفتم ۳۰ هفته

۳۰ هفته به بعد سونو وزن انجام میشه

۳۲ رفتم

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان جیگروک مامان مامان جیگروک هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیلین ..کیان❤️ مامان آیلین ..کیان❤️ ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی