سلام خانوما جنین ازچندهفتگی کامله برای دنیااومدن

۵ پاسخ

۳۷ هفته

37 هفته پر کنی

فکرکنم از۳۵هفته به بعد خطر دنیا اومدن و دستگاه رفتنش کمتره ولی خب۳۷به بعد دیگه دستگاه نمیره🌹

بچه اولم سی هفت زایمان کردم برای همین میترسم اینو زودترزایمان کنم

37هفتع

سوال های مرتبط

مامان آقاعلی‌اکبر🩵 مامان آقاعلی‌اکبر🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل تودلی مامان میکائیل تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان آواوتودلی❤️ مامان آواوتودلی❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری