من امشب رفتم سنو‌وزن بچه۱۷۵۰بود خوبه ؟؟

۸ پاسخ

عزیزم‌منم امروز سونومو دادم ۱۸۹۰ بود بین این اعداد دکتر سونو گفت طبیعیه😌

برای منم همین وزن بود

اره عزیزم منم دیروز رفتم ۱۷۳٠بود

اره خوبه

منم ۳۲ هفته برم؟

والا ب گهواره باشه خوبه اما به مامانا باشه هرکی ی وزنی میده برا۳۲ هفته نمیدونم یسرا ۲اینام گفتن منم فردا سونو دارم وزن نی نی مو بفهمم میزارم

بله‌عالیه عزیزم

32هفته ای

سوال های مرتبط

مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیلین ..کیان❤️ مامان آیلین ..کیان❤️ ۱۰ ماهگی
مامان مامان جیگروک مامان مامان جیگروک هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۶ ماهگی