وایییی چرا ماه پنجم اصلا نمیگذرههههه😪

۱۷ پاسخ

پس چرا ماه من نمی‌گذره😢

هر ماه که سنگین تر بشیم سختمون میشه و دیر میگذره

من فک کنم یه ساله تو شیش ماه گیر مردم🤣

برا منم ماه شش خیلی طولانی شده تموم نمیشه..

والا ماه پنجم برای من زود گذشت ماه ۶ داره مثل لاکپشت میره قشنگ خیلی دیر میگذره

وای پاره شدم چرا تموم نمیشه

حالا پنجم خوبه ششم ادمو از پا میندازه😂😂😂خیلی سخت میگذره من سه ماه فقط تو شش ماه موندم

برا منم طولانی شده خیلی

دقیقاً منم ماه ششم هستم نمی‌گذره بریم ماه هفتم تو دلیم ببینیم دو سه ماه دیگه

من تازه میرم ماه پنجم منو نترسونید

۵ از همه دیرتر میگذره 😂😂

پی ماه هشت و نه رو میخوای چیکار کنی

چون زیاد بهش فکر می‌کنی و لحظه شماری می‌کنی، دیر میگذره

برای منم نمی‌گذشت اصلا انگار یکسال گیر کرده بودم توماه پنجم
ولی خداروشکر شش ماه خوبه

آره ماه ۵ خیلی دیر میگذره😂😂

من با سختی فراوان دارم دیگ تمومش میکنم🥲😂

خیلی طولانیه ماه پنجم و ششم

سوال های مرتبط

مامان پویان مامان پویان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 ۵ ماهگی
مامان سِوگی مامان سِوگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی