برا من که هر ماهش اندازه ی ی سال میشه
وایی این ۱۸ هفته تمومی نداره پنج ماه خیلی طولانیه هف
واسه مامانایی که همش تو خونه در حال استراحتن خیلی دیر میگذره
ماه پنجم و لاکپشت مسابقه بدن بنظرم 🐢 سریعتره
واقعا
تا الان چون زمستون بود روزا کوتاه بودن تازه زود گذشته.از این به بعد که روزا بلند میشن چکار میخای بکنی؟!!😀خودتو به ی کاری سرگرمی مشغول کن زود میگذره
وای دقیقا منم یه ساله تو ماه پنجم هنوز که یه هفته مونده😂
خیلییی
من ماه پنجم درگیر آزمایش سل فری و انواع آزمایشات و آنومالی مجدد و استرس سلامت بچم بودم مثل چشم برهم زدنی گذشت
برای من تا اینجا هیچ ماهش طولانی نبود سعی کن سرگرم باشی
ارعههه دقیقا🤣
واااای خیلی برای من ماه پنجم اندازه یکسال گذشت . ولی ماه ششم خوب بود زود گذشت . امیدوارم این ماه هم همینطور باشه
همه ماها طولانیه
منکه تازه تموم شده هیچی ازش نفهمیدم خیلی زود گذشت برام
مثل برق داره میگذره که
برای منکه الکی الکی زود گذشت همه ماه ها چون سرگرم پسر شیطونمم اصلا نفهمیدم چطوری گذشت
من غیر از ماه ۲ و ۳ بقیهاش مثل یه چشم به هم زدن گذشت
اصن من نفهمیدم ماه ۵ چجوری حساب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.