سلام بچه ها کسی هزینه غربالگری قند و میدونه؟

۶ پاسخ

سلام خانوما ب نظرتون آنومالی جنسیت و صد در صد میگه

۱۵۵من

برای من با بیمه نزدیک ۸۰۰تومن شد

بیمه رایگانه

آزاد ۴۵۰

برا من ۲۵۰ شد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان توت کوچولو🎀 مامان توت کوچولو🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فلفل🌶️♥️ مامان فلفل🌶️♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری