بچه ها من قند دارم؟؟کسی میدونه

تصویر
۱۰ پاسخ

ناشتات اوکیه
دوساعته بالائه

ن نداری

نه ندارین قندتون خیلی خوبه خداروشکر

مشکلی نداری

نه نداری

فک نکنم . نداری

قند دو ساعتت بالا هست باید زیر ۱۱۵ باشه گلم لب مرز هستی رژیم غذایی بهت میده گلم

سلام ببخشید من حاملم ازمایش کامل کردم گفتن تراوید داری این آزمایش تراوید میشه ببینی تراوید داره یا نه

تصویر

لب مرز

قند یک ساعت بعد علامت زده اخه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد