۳ پاسخ

اره ناشتا عالیه.فقط یک ساعت ودوساعت بالاست

قند یک ساعت و دو ساعت بعدت بالاست عزیزم.. نشون دکترت بده

ناشتات خوبه
یکساعته دوساعته یکم بالاس ک با رژیم اینا اوکی میشه

سوال های مرتبط

مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری