۱۴ پاسخ

خوب زود تشخیص داده دمش گرم

اونایی که تهران هستن،اگه کسی میخواد جنسیت و تو ۱۲ هفته بفهمه،پیش دکتر طاقی تو عبدل آباد بره.

عه بسلامتی مبارکه بیا بینم علائمت چی بوده

عزیزم خداروشکر همه چی خوبه.نینیتون هم پسره

انتی هس
اره خوبه

سونو ان تی هست چون دوازده هفته زده

از چیزی که من سر درمیارم همه چی نرماله خوبه خداروشکر

شما ان تی رفتی نه آنومالی

میخوای بهت بگم جنسیت نی نی چیه البته اگه نمیدونی؟

عزیزم چجوری زدی ۱۳هفته ایی ولی رفتی آنومالی

عزیزم این غربالگری اول یا همون nt نیس؟

آنومالی یا ان تی

اینم عکس سونوگرافیه

تصویر

۱۲ هفته رفتی ان تی یا انومالی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان تینا🧚‍♀️ مامان تینا🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان ....💙🩷... مامان ....💙🩷... هفته بیست‌وسوم بارداری