دوستان اين عدد بتا يعني چي

تصویر
۱۶ پاسخ

چند روز دیگ مجدد آزمایش بده گلم
مگه چند روز تاخیری؟

ببین عزیزم بی بی چک بزن من یه روز تاخیر داشتم و روز دوم بی بی چک زدم مثبت شد و بعد ازمایش رفتم دادم بتام۱۷۸۹ بود و پج هفته بودم

عزیزم شما بتا رو تکرار کردی

عزیزم مبارکه
چند دوره آزاد سازی زدی ؟

من روز موعد دادم 34بود 48ساعت بعدش 107شد دکتر گفت طبیعیه

من یه هفته مونده بود به موعدم دادم ۱۲ بود 🤣🤣🤣

بارداری عزیزم ولی چون خیلی زود رفتی هنوز بتات زیاد نرفته بالا بزار دو سه روز از موعدت بگذره دوباره ازمایش بده

مبارک بارداری عزیزم

مثبته نترس. منم دو‌ روز قبل موعد دادم 36 بود
امروز 6 روز گذشته دوباره تکرار کردم نزدیک چهارصده.
توعم بزار چند روز دیگه تکرار کن

عزیزم دل تو خوش نکن از من ۲۶ بود بعدش ۳۹ شد گفتن حامله ی الان دو روز هست پریود شدم

حامله ای فک کنم

یعنی ۳.۵ هفتت هست دو روز دیگه دوباره تکرار بدی سه برابر یا بیشتر میشه این عدد

یارو بی بی چکش منفیه میان میگن حاله داره مبارکه بابا اسگول منفیه برای چی طرف امید وارمیکینی میفرستیش ازمایش بده

مشکوکه اگ درست باشه بین ۳تا ۴ هفتته

مشکوکه

مشکوک

سوال های مرتبط

مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته یازدهم بارداری
مامان بی نام مامان بی نام ۴ ماهگی
سایه سایه قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دوازدهم بارداری
مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری