۴ پاسخ

این علامت یعنی بتا بیشتر از ۴۰۰ هست
بتا تیت دقیقتر میگه عددش چنده ممکنه مثلا الان ۱۰۰۰ باشه. اما چون بتا هست اینو زده
مثلا من بار اول آزمایش دادم تو آزمایشگاه جوابش گفت بیشتر از ۲۰۰بارداری بعد دفعه بعد رفتم بتا تیت دادم ۷هزاربود

اون علامت پایینم یعنی کمتر از۲ باردارنیست

یعنی بالا یا پایینه بتا

بیشتر از ۴٠٠یعنی

سوال های مرتبط

مامان Alisan مامان Alisan ۵ ماهگی
مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته نوزدهم بارداری
سمیرا سمیرا قصد بارداری
مامان بی نام مامان بی نام ۵ ماهگی
zaynab zaynab قصد بارداری
سایه سایه قصد بارداری