خانمای ک هم هفته منن شما ها پادرد م دارید؟

۱۳ پاسخ

من هم هفته شما بودم اره خیلی

من حس خواب دارم فقط چشمام بازنمیشن البته این حس قبل بارداریم داشتم 😂

اوایل خیلی شدید بعد از بین رفت

منم پادرد‌ دارم🥲

منم موقع خواب پادرد شدید دارم نمیتونم بخوابم

من داشتم و بعضی اوقات هنوزم دارم دکتر قرص کلسی کر داد

پاهای من بیحس میشن

من آره

منم موقع خواب پادرد میگیرم

آره گلم من زیاد شبا ازدرد پا وبدن درد میخوام جیغ بکشم

نه من ندارم

وای من خیلی پا سمت راستم درد میکه از کمرم میزنه تو پام
از دیشب اینجوری شدم

سلام بله منم بعضی موقع دارم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه 🥹 مامان آلوچه 🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته هشتم بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد