مامانا اکو قلب رو تا کی میشه انجام داد

۹ پاسخ

دکتر من گفت تا۲۲هفته میتونی بری منم۲۱رفتم

من ۲۰ هفته رفتم

من با آنومالی 18هفته همزمان اکوی قلب جنین هم رفتم میگن واسه مطمئن شدنه

من یکبار 19هفتگی رفتم یکبار هم 30

من ۲۸هفته رفتم اکو قلب

من ۱۸ هفتگی رفتم آنومالی
۱۹ یا ۲۰ هفته بودم رفتم اکو
بری بهتره عزیزم

ن چون سلفری دادیم مینویسن

من ۳۲هفته بودم دکتر برام نوشت رفتم انجام دادم ،
بستگی داره دکتر کی بنویسه برات

چرا اکوی قلب میرین ؟ نیازه ک همه برن چجوریه؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه❤️❤️❤️ مامان پناه❤️❤️❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهفتم بارداری