اندازه سرویکس طبیعیه؟!

تصویر
۸ پاسخ

اره عالیه

اره خوبه

بله عالی💚برا من ان تی ۳۳ بود با کمک و چک دکترم بعد ۳ هفته مراقب و استراحت و مراعات شد ۳۸

اره مال من ۳۴ بود تو ان تی

ببخشید سونو شکمیه؟دکتر براتون نوشت؟

خداروشکر خوبه میگن ۳۰به بالا خوبه

اره عزیزم زیر ۳۰ میگن خوب نیست

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نهال🩷🐥 مامان نهال🩷🐥 ۹ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا نیکان 🥰 مامان آقا نیکان 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد