۱۳ پاسخ

من بارداری اولم ۶هفته رفتم صداقلبش شنیدم تازه تشکیل شده بود ولی بارداریم ناموفق بود

دوستان کسی تاریخ پریودیش یادش نباشه و تو سونو گفته باشه شش هفته درسته یا خیر ؟

ازهمون اول میزنه ولی قابل شنیدن نیست حتی با سن و بعدهفته 8باسنو

من 5 هفته 4 روز رفتم سنو دکتر گفت حامله ای قلبشو تشکلیل شده

من۸هقته رفتم خداروشکر تشکیل شده بود اما صداشو برام نذاشت گف برا جنین ضرر دارع

۸هفته ب بعد برو ک استرس نگیری زود نرو

ده هفته

تا ۹ هفته جا داره بستگی به بچه داره

من 6هفته و چهار روزم بود رفتم تشکیل شده بود

من ۷ هفته و ۲ روز رفتم

من هشت هفته و چهار روز رفتم تشکیل شده بود و صدای قلبشو رفتم شنیدم 🥲

۸ هفته

تا ۹ هفته

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 ۷ ماهگی
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان ❤️🧿🎊 مامان ❤️🧿🎊 هفته دوازدهم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری