میگم صبحونه طالبی بخوری مشکلی نداره؟

۵ پاسخ

بهتره صبحانه با چیزی که خیلی شیرینه شروع نشه
چون جهش قند خون میده
مثلا نون پنیر بخوری و یکی دوتا تیکه طالبی
نه اینکه فقططط طالبی بخوری

اگ‌قندت بالا نیست بخور

ن منم میخورم مشکلش چی باشه

منم اتفاقا خربزه خوردم

نه عزیزم نوش جان چه مشگلی میخاد داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد