ن ولی اکه سرما نخوری من ب تیکه خوردم دارممیمرم
نه جان نوش جونت
همین الان خوردم 🤨🤨🤨
نه بابا چ ضرری وقتی دیابت نداری بخور نوش جونت
نه گلم فقط ماه های آخر زیاد نخور که بچه زردی میگیره
طالبی خیار خربزه بچه رو خوش اخلاق میکنه 🥺😍
گرمه و قند بالا داره
بخاطر قندش کمی مراعات کن
نه فقط ۲۴ ساعت میری بشاشی 😪🤦🏻♀️😵💫😂
طالبی و خربزه بخورم منو میندازه وگرنه عاشق خربزه ام
مواظبت قندت باش فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.