بچه ها طالبی زیادش ضرر نداره؟

۸ پاسخ

ن ولی اکه سرما نخوری من ب تیکه خوردم دارم‌میمرم

نه جان نوش جونت

همین الان خوردم 🤨🤨🤨
نه بابا چ ضرری وقتی دیابت نداری بخور نوش جونت

نه گلم فقط ماه های آخر زیاد نخور که بچه زردی میگیره

طالبی خیار خربزه بچه رو خوش اخلاق میکنه 🥺😍

گرمه و قند بالا داره
بخاطر قندش کمی مراعات کن

نه فقط ۲۴ ساعت میری بشاشی 😪🤦🏻‍♀️😵‍💫😂

طالبی و خربزه بخورم منو میندازه وگرنه عاشق خربزه ام

مواظبت قندت باش فقط

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐥🐣 مامان جوجه🐥🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آسنا مامان آسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبات🍓 مامان نبات🍓 ۸ ماهگی