بچه ها شیاف پرژسترون زیادش ضرر داره ؟؟؟

۱۰ پاسخ

به منم دکتر دیشب داده اما یه قرصم داده به نام ایزکسوپرین شیافم داده موندم چجوری مصرف کنم اول قرص رو بخورم بعدش که تموم شد شیاف رو شروع کنم یا باهم دقیق نمیدونم🙁

من از روز اول بارداریم تا الان دارم میزارم
اوایل روزی دو تا الان یکی

اگه علائمی دارید ک بخاطر اون دکتر نوشته ینی بدن کمبود پروژسترون داره پس تا رفع اون علائم ،استفاده ازش مشکلی نداره.من سرکلاژم روزی دوتا شیاف و هفته ای یه امپول دوز۵۰۰ دارم

بشتگی به نظر پزشک داره، من که تا 36هفته باید بزارم برای طول سرویکسم

از14هفته هرشب یکی استفاده میکنم و پزشکم گفته تااخربارداری باشه
البته من سرکلاژهم شدم

کسی زیاد نمیزاره ک
بسته ب تشخیص دکتز روزی یک یا دوتا میزارن
ک خوبم هست جلو انقباض و کوتاهی طول سرویکسو میگیره

یسریاهم‌به‌دستور پزشک باید تااخره بارداری ازشیاف استفاده کنن

تا روزی ۲عدد هر۱۲ساعت میدونم که مشکلی نداره خودمم استفاده کردم

منم نمدونم

سوال منم هست.

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی