اخ چقد هوس ميوه تابستوني كردم
طالبی هست
کجاست
اخ اب طالبی بستنی☹️☹️☹️😭😭😭😭
من ک گرفتم چهار تا ،روزی یک دونه میخوردم
وای منم خیلی دلم میخواد به جاش فقط بستنی طالبی میخورم 🥲🥲
زیادش قندو میبره بالا ولی دیگه یکی دو قاچ نه
ملون اومده
مگه طالبی هست ؟ من الان ۳ ماهه دلم طالبی میخواد نتونستم پیدا کنم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.