خانما طالبی ضرر نداره
میشه جواب بدید؟

۷ پاسخ

نه مقویه من امروز دوتا خوردم با پنیر عالی میشه امتحان کن😋😂

نه عزیزم یه کم خوردن که ضرری نداره زیاده روی بده

وای دلم خواست😂مگه اومده؟

نه ضرر نداره.. میوس دیگه.. بخور نوش حونت

هرچیزی زیادش ضرر داره

نه فقط قند داره اگ حساسیت نداشته باشی ضرر نداره

من که خیلی میخورم فک نکنم ضرری داشته باشه میوَست دیگه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۲ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی