۱۶ پاسخ

من یک عالمه خوردم
نی نیمم خیلی خوشحال میشد😍
بخور عزیزم

فک نمیکنم ضرر داشته باشه عزیزم ، چون من خیلییییی خوردم و میخورم ، اتفاقا دکترم هفته پیش می‌گفت حتما بخوریم مخصوصا میوه های این فصل و

من مدام میخورم

نه من‌از وقتی اومده هرروز دارم میخورم

وااي منم ميخورم

اخه میوه چرا ضرر داشته باشه گلم
فست فود ضرر داره
تنقلات ضرر داره

ن من خیلی خوردم که😐

از وقتی تابستون اومده و طالبی وارد بازار شده روزی دوتا رو خوردم

من هر روز میخورم😐بخور ظلر نداره چرته

ن عزیزم ضرر چی ؟ من خوردم

ن باباهیچ ضرری نداره

من زیاد خوردم
البته ملون.هرچند ازخانواده طالبیه
اصلا ضرر نداره.همه چی بخور ولی زیاده رویی نکن

نه بابا چه ضرری من خیلی خوردم
دیابت داری؟

من هرروز میخورم

نه من میخورم

والا من کلی خوردم
این چیه جدیدا همه چی میگن ضرر داره الکی

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۲ ماهگی
مامان آسنا مامان آسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری