مامانها گل خوردن طالبی ضرر داره یانه

۱۱ پاسخ

منم همش میخورم😂😁

وا چه ضرری بخور نوش جونت

ن ضرر ک نداره تازه وزن بچه رو زیاد میکنه

من که تا میتونم میخورم

من استرس دیابت بارداری رو داشتم رعایت میکردم حالا که آزمایش دادم اوکی بود خیالم راحت شد میخوام خودمو با طالبی و هندونه خفففففه کنم😁😁

من تا تونستم خوردم

سرشار از کلسیم و منیزیم هست و خیلی ام مفیده برای بارداری ، فقط چون شیرین هست زیاده روی نشه تو خوردنش مخصوصا کسی ک قند بارداری داره

وااای خوردن؟ نفس کشیدنم قدغنه

چ ضرری داره میوه؟

من نمیدونم ضرر داره یا نه ولی جدیدا از این ملون هست،هوس میکنم میخورم خیلی شیرینه

سوال من هس

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۲ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی