منم همش میخورم😂😁
وا چه ضرری بخور نوش جونت
ن ضرر ک نداره تازه وزن بچه رو زیاد میکنه
من که تا میتونم میخورم
من استرس دیابت بارداری رو داشتم رعایت میکردم حالا که آزمایش دادم اوکی بود خیالم راحت شد میخوام خودمو با طالبی و هندونه خفففففه کنم😁😁
من تا تونستم خوردم
سرشار از کلسیم و منیزیم هست و خیلی ام مفیده برای بارداری ، فقط چون شیرین هست زیاده روی نشه تو خوردنش مخصوصا کسی ک قند بارداری داره
وااای خوردن؟ نفس کشیدنم قدغنه
چ ضرری داره میوه؟
من نمیدونم ضرر داره یا نه ولی جدیدا از این ملون هست،هوس میکنم میخورم خیلی شیرینه
سوال من هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.